Waar kan ik een goedkoop gloeielement kopen of hoe kan ik er een maken?

Het moet heet genoeg worden om bijv. een sigaret of een lont aan te kunnen steken, en op een batterij heet worden. Dus liever niet op een 12V accu, het moet draagbaar zijn :)
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel je zoiets. http://www.youtube.com/watch?v=i6objUankUw&feature=related

Het beste antwoord

Geen idee wat je er mee wilt of waar je het voor nodig hebt, maar in een elektrische sigaret zit een gloei-element dat misschien bruikbaar is voor jouw doel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar zou ik dat goedkoop kunnen halen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elektrische sigaretten koop je al vanaf 20 euro of zo, maar in feite heb jij niet de hele sigaret nodig. Alleen het onderdeel dat Atomizer genoemd wordt. Deze kosten nog geen twee euro per stuk. Wel even uitzoeken hoeveel volt je erop moet zetten om ze te laten gloeien zodat ze niet doorbranden. http://www.partysmoker.nl/cartomizers/ce4-plus-v3-atomizer.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er bij zo'n atomizer alleen het gloeigedeelte of ook andere dingen, bijv. een vloestoftank van een elektrische sigaret? Want ik hoef alleen het gloeigedeelte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De link hierboven is alleen voor 5 stuks atomizers, ofwel, gloeispiralen.