Mijn Kat heeft mijn Beats kabeltje doorgebeten, nu ben ik al de hele tijd bezig om er eentje te vinden maar het lukte niet. weten jullie iets?

Beats zijn koptelefoons, het draadje is rood. Zonder het draadje kun je niet je beats gebruiken. Hopelijk weten jullie wat! alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De kabels die bij beats by dr dre zitten zijn van monster. Je kunt ze gewoon online kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staan er ook heel veel op marktplaats!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de bcc kan je ze kopen