Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een goede game laptop tussen de 700-800 euro?

hallo,
ik zoek al een tijdje naar een goede game laptop waar ik skyrim en battlefield 3 op kan spelen en natuurlijk ook gewoon op kan internetten, maar ik kan niks goeds vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Deze laptops zijn goed voor games en rond jou prijsklasse ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste:
Are you serious?!? o.O"
Een dell als game-pc? Ten tweede:
Een ff'ing celeron zit in je advies?
Om te gamen? Je hebt eigenlijk een hardcore 2gb videokaart nodig om hem in hoogste kwaliteit te kunnen spelen =P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel top dat je een antwoord aan te bieden!! =D
Ik heb een tijd in een computerwinkel gewerkt, er zijn zat laptops voor 800€ die spellen als skyrim en battlefield 3 kunnen draaien.

Je moet er wel rekening mee houden dat de grafische kwaliteit van deze spellen niet (super) hoog is: de videokaart in een laptop is tenslote beperkt (gebonden aan bepaalde grootes).

Tevens zou ik adviseren altijd reviews te lezen over deze producten voor je ze aanschaft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://tweakers.net/pricewatch/295244/asus-n55sf-s1366v.html#tab:info

Beste wat ik kon vinden met een beetje prijs/kwaliteits verhouding. Let wel op dat de laptop niet gemaakt is als desktop vervanger, praten we over 5 uur intensief battlefield 3 op hoogste settings, als je dit echter wel wilt is het aan te raden om een desktop te kopen of door te sparen voor een gaming laptop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een medion. Die zijn goedkoop en best goed. Gamen op een laptop is niet ideaal. Als je hem meeneemt ergens heen kun je nog geen uur gamen voor de batterij leeg is en de prestaties van een laptop zijn aanzienlijk slechter voor een hogere prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Medion's zijn vaak wel een grappige p/k verhouding ja ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ingeplugd blijven is ook geen slecht idee =3
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing