Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je gebruikers wifi automatisch laten uitloggen?

hoe kan je gebruikers van je router automatisch bv. na een uur laten uitloggen van je router ivm restaurant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
655

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je een thuisgebruik router hebt dan ben ik bang dat dit niet gaat lukken, je kan bij de meeste routers wel bepaalde ip's een limiet geven maar dat is dan ook bedoeld voor thuis, in een restaurant komen niet steeds de zelfde mensen met de zelfde verbinding, maar hier zijn echter wel speciale systemen voor te koop.

http://www.managedhotspot.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist zelf ook niet wat of wie dit kon regelen. Heb mijn eigen privé access point bekeken maar daar zit inderdaad niets bruikbaars op. Ook namens mij bedankt voor de link. Op je gewone router moet je teveel van de computer weten van de persoon die gebruik wil maken van jouw WiFi dat het niet simpel te verwerken is voor vele medewerkers (gedoemd te mislukken).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap wat je bedoeld, maar de link gaat je vast en zeker een beter beeld krijgen wat er bij komt kijken voor, wat een simpel lijkend systeem is. en misschien dat het je verder gaat helpen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding