Welke kleur is het logo van Dixons ?

ik dacht dat dit rood was; maar je ziet het steeds meer in het zwart. Is dat sinds kort?

Toegevoegd na 8 minuten:
UPDATE: ook op hun website is het logo zwart

11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Hallo 'Bolt77' ,

Het oude logo van Dixons is inderdaad rood met wit!

Momenteel zijn wij druk bezig met de metamorfose van onze filialen en website! Ook hebben wij het Dixonslogo in een nieuw jasje gestoken. Ons logo is nu zwart met witte letters, ik heb deze bijgevoegd in de bijlage!

De rode borden in onze filialen zullen binnen enkele maanden allemaal zwart met wit zijn!

Met vriendelijke groet,

R. Verschuren
Dixons
Active Care Team
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bolt77
11 jaar geleden
OK, helder. Chear was destijds opgeheven kort nadat ik er wat kocht, en Mycom komt met "veilingen" van 2e hands producten. En dan heb je nog Dynabyte. Ik zie zelf niet echt verschil. Succes

Andere antwoorden (5)

Rode achtergrond met witte letters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is rood, maar in foldertjes wordt het wel eens in het zwart afgedrukt, want dan valt het zo en zo wel op. In een winkelstraat valt rood beter op:

https://www.google.nl/search?q=dixons&hl=nl&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=vpMzULHUCbSX0QXZg4GICQ&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1280&bih=662
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dixons gaf zelf aan het een en ander te gaan veranderen in de opzet van hun winkels, dus daar zal het vernieuwde logo een voorbode van zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het logo van dixons is gewoon een soort rood vak met Dixons in het wit. Zie de afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het oude logo is inderdaad witte letters op een rode achtergrond.

Maar nu is het inderdaad witte letters op een zwarte achtergrond; Dixons is momenteel bezig met het herinrichten van haar winkels. Hier hoort (vinden ze bij Dixons) ook een nieuw logo bij.

Het veranderen van logo's in reclamefolders en op website's is gemakkelijk, maar uithangborden zijn een ander verhaal; je vervangt niet even alle Dixons's-winkels. Daardoor hangt bij veel finialen nog het oude logo. Maar dit zal binnenkort veranderen, als Dixons al haar winkels een metamorfose geeft.