Kan ik oude videobanden zelf omzetten naar DVD, zoja hoe, zo nee hoe duur kost het om het te laten doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Bij de Hema kan je een berekening maken,afhankelijk van de lengte van je video's:

http://www.hema.be/nl/foto/naardvd/calculatorvideo.aspx
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Praktisch maar niet bepaald goedkoop !

Andere antwoorden (1)

Er zijn adapters om uw videorecorder aan te sluiten op uw PC.
Dit kan vai de S-video uitgang of als u die niet heeft via de SCART uitgang.
Hoe u het kan verwezelijken kan u zien op bijgevoegde link.