Wat moet ik doen nu een mp3 speler per ongeluk is meegewassen in de wasmachine?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

oei allereest de batterij er uit en dan maar hopen dat als ie droog is dat ie het nog doet even op de cv leggen goed drogen dus en laat hem maar een paar dagen liggen en dan even proberen misschien heb je mazzel maar geef je maar kleine kans om je en beeyje hoop te geven ik heb ooit een usbstick in de wasmachine gehad die deed het na drogen nog steeds maar een mp3 speler heeft toch iets meer waar wat aan kapot kan gaan helaas toch succes gewenst

Het beste is een nieuwe kopen. Ik ben bang dat de electronica in je speler naar de ratsmodee is.

Probeer eerst maar eens gewoon te drogen bij de kachel en daarna met een fohn.Veel kans op overleven geef ik je niet.

Moet je 'm even in de droger doen.

U kunt overwegen om een nieuwe te kopen. Bij de Paradigit bijvoorbeeld...

per ongeluk in de droger doen... ;-)

Deze raad werkt ook voor veel andere soorten electronisch materiaal zoals telefoons. Ten eerste zo veel mogelijk uit elkaar halen, het eerst de batterijen. demonteer echter zo dat het later ook weer in elkaar kan. Spoel alle zeep zorgvuldig weg met warm water. daarna spoel je je apparaatje met demiwater na, zodat alle geleidende stoffen die in wasmiddelen zitten (zouten) volledig weggespoeld zijn. Daarna alles voorzichtig drogen in tissue, het laastste aan de lucht. Als alles kurkdroog is, zet je je apparaatje weer in elkaar en doet er nieuwe (volle) batterijen in. Je hebt een goede kans dat het apparaat werkt als van ouds.

Mijn broer heeft een aantal jaren geleden zijn mobieltje in de plomp laten vallen, hem eruit gevist en 3 dagen laten drogen op de verwarming. batterij apart van de rest van het apparaat. Die deed het toen weer goed en heeft er nog een aantal jaren van genoten. Hoe dit zit bij jouw mp3 speler is natuurlijk de vraag omdat deze dus zeer langdurig in het water heeft rondgedreven. Ik zou hem eerst proberen te drogen, misschien heb je geluk.... misschien ook niet en dan zit er niks anders op dan een nieuwe kopen. Helaas.

Probeer eens alle stukje uit elkaar te halen. 1 dag laten drogen, eventueel met een fhon ofzo. En dan weer inelkaar zetten. Dan kijken of die nog doet. zo niet. weggooien.!

Bij het klein chemisch afval dumpen en een nieuwe kopen of niets doen, beter voor jpouw gehoor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100