Kan ik een grotere harde schijf in mijn cable receiver plaatsen?

Ik heb een Samsung SMT-C7140 met een 320 GB harde schijf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

ik weet zeker dat het kan zo ver ik weet word de hardisk ( waar hij meer geleverd is ) allen gebruikt om de content op te slaan. als het een huur kas je is dat zou ik het niet doen .

wel moet de hardisk dan ge format worden dat zou een optie in het menu kunne zijn of hij doet dat automatisch als de HDD niet in het juiste formaat is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik begrijp dat u onzeker bent en dat u het kaste niet wilt stuk maken is begrijpelijk misschien helpt dit u hard disk drive (HDD) als de stelling die u stelt "bepaalde software op de HDD staat" dan zou dat dus betekenen dat als de HDD defect raakt ook
het kastje kan weg kan doen ik ga zelf er van uit dat de software waar hij op draait
( mee opstart) niet op de Hdd staat maar op een chip op het moederbord. dit word extra bevestigd hier
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=25384&page=35 zo ver ik kan lezen op het internet kan je de HDD formatteren in het kastje. via het kastje. formaten is het totaal leeg maken van een HDD dat betekend ook dat als er software op zou ( wat nodig zou zijn om op te starten ) staan dat ook weg is. en dat is niet zo. op de gegeven link heeft iemand het er over. ik hoop dat ik wat onzekerheid heb weggenomen. ps voor mij was de BIOS van mijn pc update ook spannend. maar ik heb het toch gedaan om dat ik vertrouwen had in wat iemand toen aan mij vertelden. en mijn laptop doet het nog steeds goed. beter zelfs met vriendelijke groet Roy
starpc