Hoe werkt iCloud? En waar worden de back-ups opgeslagen?

Op mijn pc of ergens anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In 'the cloud' zoals het woord al doet vermoeden. Het wordt dus ergens opgeslagen. Je kunt via een internetverbinding bij die data komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jou data word 99% veilig opgeslagen in een datacenter van apple. Dus als je ipod iphone of ipad crast kan je hem zonder pc herstellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus je hebt geen pc nodig? En heb je wifi nodig? Maakt hij automatisch een back up? Ik snap er niks van van iCloud.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt wel wifi nodig. Als je je iphone heb opgestart ga je naar instellingen (het icoontje met de tandwielen) en in die lijst staat icloud. Zoek daar een beetje rond en als je vragen hebt kan je altijd reageren. Ik help graag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind "99% veilig opgeslagen" nog te hoog, ik zou zelf 90% noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo is het 90% veilig en niet meer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is iemand gehackt maar als je je wachtwoorden goed bewaard kan het geen kwaad. Dus niet je wachtwoorden op je pc bewaren maar in een notitieboekje.