Hoe mijn E-reader opladen?

Heb ik een E-reader gekocht, kom ik thuis, zit er alleen maar een snoertje in om dat ding te kunnen opladen via USB met mijn pc. Hoe moet dat nu als ik met vakantie ben en geen pc ter beschikking heb? Alternatieven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een e-reader, de accu gaat gigantisch lang mee. Ben net een weekje weggeweest, erg veel gelezen, accu symbooltje is pas 1 streepje gezakt. Dus misschien hoef je en helemaal niet op te laden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip

Het beste antwoord

Een USB-lader kopen.

http://www.bol.com/nl/p/konig-usb-dual-lader-voor-ipod-mp3-spelers-adapter/9000000006730960/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan bij winkels als mediamarkt een usb stekker adapter kopen, daar plug je je usbkabel in en dan heb je dus een netstroomadapter. Zie bron voor voorbeelden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn ook opladers te koop met een USB aansluiting voor in het stopcontact of in de auto.
Het hoeft dus helemaal niet in de computer: om op te laden is elke aansluiting goed. Ik vind dat juist wel handig om alles met een USB te kunnen opladen.

Bijv:
http://www.ebay.nl/itm/USB-AC-Power-Supply-Wall-Adapter-MP3-Charger-EU-Plug-/150871335780?pt=Other_MP3_Player_Accessories&hash=item2320a1e364#ht_3996wt_1163