Hoe krijg je de krulletjes uit je koptelefoon snoer?

Het zit namelijk gekrult en opgeknoopt tot mn kin en erg prettig is dat niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12.7K

Het beste antwoord

Stekker eruit en terugdraaien.
Helpt dat niet of niet goed genoeg, dan heb je die krullen er te lang in laten zitten en helpt alleen een nieuw snoer of een nieuwe koptelefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Maak je koptelefoon los (of als dat niet gaat : pak het zo dicht mogelijk bij het begin vast), hou het omhoog, en laat de koptelefoon zichzelf uitdraaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vastpakken bij de insteek-plug (of hoe heet die stekker?)
en alles omhoog houden (boven de grond). Als het goed is draait het geheel nu zodanig rond dat de krullen er vanzelf uit draaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik dus al gedaan maar het blijft opkrullen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht moet je het snoer eens een hele nacht uitgestrekt onder een vloerkleed/stuk hard karton leggen.
Dat gaat niet lukken, en als je het wel lukt is dat voor heel korte tijd.
Dat is de wet van entropie, dat is de wet van de chaos.
Deze wet zegt dat als je alle kleerhangertjes in je kast netjes op een rij hangt en na een uurtje terug komt, ze weer helemaal in de war zitten. Om moedeloos van te worden...

.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde geldt ook voor kerstverlichting ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha inderdaad +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij hangen de hangers nog gewoon netjes naast elkaar. Heb je geen geest in je kast die elke keer loopt te irriteren?
NADAT je alle knopen er uit gehaald hebt voorzichtig in tegengestelde richting draaien en met een beetje kracht aantrekken.
Daarna na gebruik oprollen in plaats van opwikkelen.
De ellende ontstaat door het vaak in dezelfde richting op te wikkelen.
Is het van origine een krulsnoer,........
veel succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Loop naar de vriezer, wikkel de snoer om een doos die al in de vriezer ligt. Hoe langer de snoer hoe grotere doos je gebruikt. Leg hem een nachtje in de vriezer en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Haal 't plastic van de bekabeling af.
2. Doe 't omgekeerde bij 't productieproces: trek 't stevig langs een scherpe rand onder een hoek. (Denk bijv. ook aan papier waarbij je dat kan doen: je kan dat laten krullen door 't langs een scherpe rand te halen onder een hoek.)
3. Doe 2. net zolang totdat je de kromming die, zoals die in de fabriek er in gedaan is, hebt opgeheven.
4. Doe 't plastic er weer omheen.
5. Klaar!