Welke beamer met goede prijs/kwaliteitverhouding is geschikt voor zakelijk gebruik?

Ik ben op zoek naar een beamer met goede prijs/kwaliteitverhouding voor zakelijk gebruik. Met name gericht op (PowerPoint) presentaties ed dus.

Wat zoeken we:
- Compact en licht qua gewicht, ivm reizen
- HDMI-aansluiting
- Aan te sluiten op Apple's
- minimaal 1400 ANSI (gezien zwart/wit tekst en kamerverlichting)
- Maximaal € 500.

Ik denk dat we gezien oa de zwart/wit teksten een DLP projector moeten hebben. De beamer zal over het algemeen gesproken op een tafel geplaatst worden tussen publiek en scherm in.

Wie heeft een goede suggestie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welke projector je moet hebben maakt niet zoveel uit zou alleen meer dan 1400 ansilumen doen eerder 2200 of 2500 dan blijft er nog een plaatje over bij wat omgevingslicht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf heb ik een Epson H285B die ongeveer 400 Euro kost en ruim de opgesomde mogelijkheden biedt.
Hij levert HD ready native beeld, werkt met 3X LCD en de lamp heeft in eco-mode genoeg licht om overdag een film op een niet witte muur te vertonen, heef zoom en Keystone, alsmede freeze, wat handig is als je het volgende plaatje wilt zoeken.
Heel belangrijk is dat hij (vrijwel) geen nakoeltijd nodig heeft.
Ik heb veel beamers, ook van andere merken maar deze vind ik het best. Ik heb hem nu ruim een jaar