Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet hoe je prepaid van hi kunt omzetten in mb internet?

Hallo,
Ik krijg binnenkort een nieuwe telefoon. Het is simlock vrij dus houd ik Hi gewoon als provider en ik wil prepaid houden. Op mijn oude telefoon kan ik niet op internet want het is een heel ouderwets toestel. Maar op mijn nieuwe telefoon heb ik wel internet en kan ik whatsappen etc. Maar de man in de winkel zei dat ik mijn prepaid eerst moet omzetten in mb's internet voordat ik op internet kan en en kan whatsappen. Nu is mijn vraag: als ik bijvoorbeeld 50mb wil, hoeveel euro prepaid kost dit dan? En hoe moet ik mijn prepaid omzetten in mb's internet?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
531

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat hij met 'prepaid omzetten' bedoelt, maar ik heb ook Hi prepaid en gebruik wel eens bundels om te internetten. Maar als je vaak internet kun je beter een abo nemen denk ik, het is best duur.

Je hebt een dag (50 mb) voor €1. Die activeer je met *133#. Een week kost €4,50 en activeer je met *134#. Ten slotte heb je een maand voor €9,95 door *132# in te toetsen. Je krijgt een sms'je als je het activeert en ook als je bijna door je mb's heen bent. Opzeggen doe je door dezelfde driecijferige code maar dan op deze manier: *132*009# in te typen.

Het is wel duur zie je, ik zou ook zoveel mogelijk WiFi gebruiken als je telefoon die functie heeft, dat is gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding