wat zijn de verschillen tussen The new iPad en iPad 2

Hallo
Ik ga als de zomervakantie voorbij is een iPad kopen.
Maar ik weet niet welke kunnen jullie tips geven of de verschillen ik ga het soort als laptop gebruiken.
Ik heb 600 euro aan het einde van de vakantie en misschien zeggen jullie wel neem de nieuwe iPad (16GB is genoeg) maar zijn er wel echt grote verschillen die dat geld de moeite waard zijn ik ga veel gamen veel internetten en heel veel meenemen.

Toegevoegd na 10 minuten:
En is 16GB voor 38 apps genoeg?
En is het dan ook snel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb kortgeleden zelf de nieuwe iPad gekocht en ik dacht van tevoren ook die 100 euro is het niet waard, dat iets mooier scherm,maar ik heb er nu geen moment spijt van gehad dat ik de nieuwe gekocht heb. Het scherm is echt supermooi, en ik zie zelf aanzienlijk verschil met de iPad 2 van een vriend. Wat ook prettig is is inderdaad de betere camera, al is de camera op de ipad niet heel erg nodig, toch is het een mooie scherpe camera.

Een ander voordeel is dat de iPad 3 bij de update naar iOS6 gaat beschikken over Siri, en de iPad 2 zal die update niet krijgen. Nu is Siri maar een klein ding, maar mogelijk zijn er andere leuke fucties die alleen naar de nieuwe iPad komen en dus niet naar de iPad 2. Nogmaals ik zou hem zeker in overweging nemen, ik ben er bijna zeker van dat je er geen spijt van zal krijgen.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

The new iPad heeft een hogere resolutie scherm (retina display), dit merk je vooral met foto's en filmpjes kijken. Het is wel mooier als je ze naast elkaar ziet, maar het scherm van de iPad 2 is ook uitstekend. Verder is er een klein verschil in de processor en heeft de nieuwste iPad een iets betere camera.

Ik vond het zelf niet genoeg reden om 100 euro extra uit te geven en heb de iPad 2 gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het scherm is van veel hogere resolutie, dat is één van de weinig echt opzienbarende verschillen tussen de iPad 2 en 3. Als je daar extra geld voor over hebt moet je 'm zeker kopen, maar ik vind het de extra kosten niet waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je zo'n smak centen uitgeeft neem dan de Ipad3 en ga voor de 32 Gb dan heb je genoeg ruimte.
Je kunt ook wachten tot de Ipad Mini komt