Hoe beeld werkend krijgen op computer met: 3.5mm naar A/V kabel?

Ik heb dus een kabel: 3.5mm naar A/V. Maar als ik de 3.5 plug in mijn computer aansluit en de A/V plug aansluiting op een camera plaats gebeurt er niks. Het is dus de bedoeling om beeld te krijgen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit is de kabel: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/catalog/23039.jpg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat gaat zo niet, dit is om beeld op je tv te krijgen. Beeld van je camera op je PC krijg door te capturen, meestal dmv een firewire (DV) of USB (AVCHD) kabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok dus ik kan de kabel alleen gebruiken voor een tv en niet de computer? Er is dan waarschijnlijk ook geen software die dat kan regelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat kan niet. Je hebt gewoon een andere kabel nodig (firewire), of een speciale tv-kaart met beelddegradatie tot gevolg als je een DV-camera hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

de 3.55mm aansluiting op de computer is alleen een audio uitgang: dus om externe luidsprekers of koptelefoon op aan te sluiten. Deze geeft geen videosignalen naar de computer door.
Kijk even goed welke video ingangen je PC heeft.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een PC heeft normaliter geen enkele video ingang. Behalve als een speciale tv-kaart geïnstalleerd is. Maar dat zou in het geval van een DV-camera een ongewenste overzetting zijn (digitaal-analoog-digitaal).