Hoe kan het dat ik geen bestanden kan opslaan op mijn net nieuwe USB stick?

Voor als we op vakantie gaan, willen we wat films meenemen op een USB-stick. We hebben daarvoor net een nieuwe gekocht(sandisk cruzer 32 GB). Als ik de bestanden er op wil zetten zegt hij telkens dat de locatie van het opgegeven bestand onjuist is en dat ik het ergens ander op moet slaan.

Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Converteer hem even misschien is het dan over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is deze misschien beveiligd? even op eigenschappen kijken

Het beste antwoord

Het is een suggestie, maar probeer de USB-stick eens te formateren naar een NTFS bestandssysteem. Mischien dat hij dan werkt.

Succes!

Toegevoegd na 9 minuten:
Windows: Ga naar deze computer (computer) Met rechtermuisknop op de usb drive klikken, formatteren, selecteer bij bestandssysteem 'NTFS' clustergrootte: niet aanpassen.

Eventueel nieuw volumenaam.

Toegevoegd na 10 minuten:
Geen succes?
Op deze of andere opties?

ga er dan mee terug naar de winkel of stuur hem terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt

Andere antwoorden (1)

Naar fat32 of 16 formatteren.