Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ar drone 2.0 is is uit de lucht gevallen en nu geeft hij een alarm videoverbinding aan Wat betekent dit en welk draadje staat voordie verbinding?

Hallo, laatst is mijn ar drone 2.0 ineens uit de lucht gevallen en was het middenkruis doormidden.

Dit heb ik even later verholpen maar na het opnieuw in elkaar zetten probeerde ik te vliegen en hij reageerde wel hij stuurt helemaal goed alleen heb een zwart scherm en boven in de app (ar. Freeflight) staat

Alarm videoverbinding.

Zit er dan een draadje niet goed vast
Of weet iemand welk draadje voor de videoverbinding is?

Mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
654

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ken het toestel zelf niet maar weet wel wat van dergelijke toestellen.
Wat ik vermoed is dat of je camera beschadigt is dat hij geen signaal afgeeft, of dat er inderdaad ergen een contact los zit.
Ik weet niet of jouw camera demontabel is, ander zou je kunnen proberen deze los te halen en dan kijken of je fysiek iets tegenkomt, anders moet je proberen je camera rechtstreeks aan te sluiten als dat mogelijk is, om zo te kijken of hij nog wel werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding