waar kan je deze tijd nog adapters kopen?

ik ben opzoek naar een winkel die adapters verkoopt... ik heb alles in mijn buurt af lopen bellen die het mogelijk zal kunnen hebben... Maar niemand kan mij aan een adapter helpen! het gaat om een adapter die je op de foto ziet...

Wat kan ik doen?

ik heb overigens 2 verschillende adapters nodig eentje voor mijn boor en eentje voor mijn philips kruimelstofzuiger (hij lijkt op een stofzuiger maar is bedoelt voor de grotere stukken... bijvoorbeeld als je hagelslag hebt laten vallen dan haal je dat draadloze ding eroverheen...)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Winkels zijn ouderwets. Tegenwoordig heb je online shops waar je alles kunt kopen. Niks geen gedoe met parkeren en drommen met mensen. Je zult zelf wel weten waar je die adapter voor nodig hebt, even googelen en maak vervolgens je keuze waar je hem wilt kopen. Waarom moeilijk doen als alles makkelijk kan?

Antwoorden (6)

Ben je al bij de handyman geweest? En anders bij een webshop.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die heb ik ook al gebelt die heeft geen adapters voor dit soort dingen
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Kun je anders het merk en type van je 2 apparaten erbij zetten? Dan kan ik nog eens wat verder graven :-)
Ik denk dat je best de fabrikant zelf contacteert.
Deze kan deze eventueel nabestellen als deze nog gemaakt worden.

Als ze niet meer te verkrijgen zijn, zou ik naar een winkel gaan gespecialiseerd in electriciteit.
Neem zeker de adapter mee, zodat de verkoper kan zien welke je nodig hebt.

Er bestaan ook een soort 'all-in-one adapters'.
Dit is een set van één adapter met een schuifje, waarmee je de uitvoerspanning kan regelen.
Hier kan je verschillende stekkers 'opzetten'.

De all-in-one zou ik pas nemen als noodoplossing, want als je eens naar de verkeerde kant perongeluk tegen het schuifje drukt, is je kruimelstofzuiger kapot.

Hopelijk ben je hiermee geholpen!

SimonClarys
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk op marktplaats naar precies zo'n zelfde apparaten en kijk dan naar de prijs en of er uiteraard een adapter bij zit. Vaak heb je zulke apparaten al voor 5 euro 2e hands, dus dat valt mee. Gooi bij thuiskomst je nieuw gekochte apparaat weg en houd de adapter :)

Ook bij de kringloop winkel of op rommel/vlooien markten maak je veel kans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je de oude adapters nog hebt is het eenvoudig.

bij conrad.nl heb je enorm veel keus, zoek er eentje met dezelfde spanning en minimaal een gelijk vermogen. een handig iemand kan dat draadje dan zo overzetten dat het geheel weer werkt.

maar wat betreft die kruimeldief, meestal als gaat de voeding ongeveer 3x zo lang mee als de accu, dus die zal ook het meeste van zijn leven er op hebben zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Velleman vindt je alle mogelijke adapters , ofwel een universele adapters . Wat belangrijk is is de uitgangsspanning 6;12;18;24 of 48 volt en is het gelijkspanning of wisselspanning , ook het vermogen moet voldoende zijn . Neem je adapter mee naar een elektronica zaak zonder twijfel helpen ze je verder , wat ook zeer belangrijk is , is de aansluitstekker die in het toestel moet komen... zo-dus neem hem best mee naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals ik al zei heb ik vele winkels afgebelt... geen van alle hebben het en ze zeggen allemaal dat ik het beter online kan bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste, Velleman is volgens ik weet een nederlands bedrijf dat bijna in elke stad een winkel heeft of een elektronica onderdelen winkel die ook velleman zal verdelen , inderdaad via het internet kan je daar ook bestellen , maar ben je dan wel zeker dat het de juiste adapter is , als je niet zeker bent van de juiste eigenschappen voor uw adapter en je er ook niet 100% een deskundige in bent is het toch beter ter plaatse te gaan met de adapter , of nog beter is er niemand in uw vriendenkring die wat op de hoogte is van elektronica of een buurman die zijn zoon die elektro volgt in de school.
kijk eens bij plentypart of europarts of een onderdelen huis..
zo heb ik een adapter voor een medion monitor gevonden, wel 40 euro maar er zitten heel veel verschillende stekkertjes bij, dus kan er ook andere dingen mee aan de lader leggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen van alle winkels liggen bij mij in de buurt helaas :(