waarom wordt mijn dvd niet herkend?

Ik heb een dvd op een pc gekeken. hij deed het gewoon. Nu doe ik hem in een andere pc, en wordt hij niet herkent. Ook in andere computers doet hij het niet meer. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die andere computer staan waarschijnlijk zo ingesteld, dat ze de dvd proberen te openen met een programma waarvan die het bestand van je dvd niet ondersteunt. Door de dvd met een ander programma af te spelen kan het verholpen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat geeft hij aan dan? Waarschijnlijk dat hij hem niet herkend en in dat geval zou je voordat je de dvd erin doet, van programma moeten wisselen. Ook kan het zijn dat de dvd gecodeerd is (is vaak bij demo dvd's) 1x kijken, vervolgens kopen of een deel kijken. Ik heb het idee dat het een "eigen gebrand" dvd-tje is, en heb hiermme ook wel eens hetzelfde met (echte) dvd-spelers. Dit komt omdat de 1 wel "cd - RW" aankan en de ander niet, dus misschien dat het daaraan ligt. Maar het meest voor de hand liggend is toch het programma dat hem moet openen. Dat programma herkent hem niet denk ik.