mijn samsung chat 335 wil ik unlocken hij is 1 jaar maar als ik hem wil unlocken via vodafone geeft hij een fout melding dat het niet kan?

wat moet ik er aan doen om mijn samsung chat te kunnen unlocken mijn provider is vodafone

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vodafone biedt de mogelijkheid om online een unlockcode aan te vragen. Mocht het online aanvragen niet lukken, maak dan een brief aan met behulp van de template. Zie de bronlink voor adres en template.