Op mijn ipod touch werkt GTA chinatown niet meer

Als ik dit open sluit het direct erna kan ik dit in orde maken of moet ik dit opnieuw installeren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon opnieuw installeren je ipod kan het verkeerd hebben geinstalleerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee

Antwoorden (1)

Kijk eerst of je ipod niet te vol staat in het geheugen.
Als het spel na het verweideren van enkele apps, foto's enz. nog niet werkt. Sluit je ipod dan helemaal af door het knopje bovenaan je ipod enkele seconden ingedrukt te houden. Start je ipod daarna weer op door hetzelfde knopje weer enkele seconden in te drukken.
Als het spel nu nog niet werkt installeer het spel dan opnieuw en herstart de ipod eventueel opnieuw.

als het nog niet werkt laat dan even een reactie achter ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee het werkt nog steeds niet
PS: mijn vriend heeft dit spel gekocht en heeft zich aangemeld op mijn ipod en dit geinstallerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus werkt hij nu?