als ik iets uitprint komt er voor het eerste baadje nog een blaadje uit met de melding *s1M, hoe los ik dit op?

het is erg vervelend dat bij elk blaadje wat ik uitprint nog een extra blaadje krijg met heel klein in de linkerboven hoek de melding *s1M

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je iets uitprint komt er rechts onderaan een icoontje met een printer als je daar dubbel op klikt kan je zien wat de printer nog moet pinten hier kan je ook eventueel stukken die je niet uit wil printen verwijderen zoals de pagina die u bedoeld

Bovenstaand antwoord lijkt me niet helemaal correct, want ik denk dat je op die plek maar 1 bestand te zien krijgt en dat is dus het bestand wat je uitgeprint wilt hebben. Wat mij betreft lijkt het erop dat je niet helemaal de juiste driver hebt geïnstalleerd. Het eerste wat ie uitprint is dus nog een stukje printcode waar je huidige printer niks mee kan. Ik zou de driver even controleren, en anders eens bij de instellingen kijken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100