Wat te doena als onze Macbook Air steeds opnieuw de E-Mail ophaalt?

Elke keer dat je Microsoft Outlook opent, gaat hij steeds DEZELFDE emailtjes ophalen.
Elke keer 51 mailtjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij je mailprogramma, afhankelijk van de versie van outlook zit dat op verschillende plaatsen, moet je aangeven dat hij mail verwijdert van de server na het binnenhalen. Als je dat doet is je probleem opgelost.

Mocht je het niet kunnen vinden: als je even de versie van je outlook hier neerzet als reactie dan zoek ik een linkje waar het precies wordt uitgelegd voor je.

Succes!

Toegevoegd na 26 minuten:
bij de nieuwere versies, dus Outlook 2007 of 2010 werkt het ongeveer zo:

Klik op Accountinstellingen in het menu Extra.
Selecteer onder Naam het POP3-e-mailaccount dat u wilt wijzigen en klik vervolgens op Wijzigen.
OPMERKING Als uw profiel geen e-mailaccount voor Microsoft Exchange Server bevat, worden uw berichten op uw computer opgeslagen in een bestand met persoonlijke mappen (.PST). Als uw profiel echter een e-mailaccount bevat voor zowel Exchange Server als POP3, en alle nieuwe berichten volgens de standaardinstelling in het postvak van Exchange Server worden bezorgd, worden de gedownloade POP3-berichten via uw Exchange-account op de Exchange-server opgeslagen. U kunt via elk profiel en elke computer met toegang tot het postvak op Exchange Server de POP3-e-mailberichten bekijken die u hebt gedownload.

Klik op Meer instellingen.
Klik op het tabblad Geavanceerd en schakel onder Bezorging het selectievakje Een kopie van berichten op de server achterlaten uit.

Als je een oudere versie van outlook hebt kun je via de link lezen hoe je het daar moet aanpassen.

Hopelijk lukt het zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jorrit: bij het opstarten komt er een scherm in beeld, daarin staat precies welke versie je hebt. ik zal een uitbreiding toevoegen voor een recente versie, neem aan dat het niet om een heel oude macbook gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
graag gedaan, fijn dat het gelukt is; als je echt blij bent zou je mijn antwoord kunnen kiezen als beste antwoord. groetjes, alknobe