Wat bedoel je met een map aanmaken?

Je kunt een kaart downloaden voor de TomTom XL via het programma TomTom Home.

Hierna koppel je de TomTom aan de computer, met de bijgeleverde usb kabel.

Via TomTom home kun je dan een update van de kaart kopen of een kaart van een ander deel van de wereld.

Een heel stappenplan over hoe de kaarten te downloaden zijn, staat op de support pagina van TomTom (zie bron).

Mochten er nog vragen zijn, laat maar weten.