Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

wat de gek er voor geeft, en eigenlijk mag je het helemaal niet verkopen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fake én tweedehands. Het heeft de waarde van een kermishorloge. En dan vind ik mij antwoord nog royaal..zoals al aangegeven is het verboden om nepspul voor echt te verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer er maar eens eentje het land binnen te krijgen. Je wordt op staande voet aangehouden bij de douane.
Ik ben bijvoorbeeld opzoek naar een bepaalde merktas. Er zijn genoeg sites waar ze worden aangeboden van €800 voor €300 en nóg beweren ze dat ze echt spul verkopen.
De consument heeft ook een eigen verantwoordelijkheid in het vermijden van nepproducten.
weet niet wat jij er voor hebt betaald maar mijn man heeft 2 nieuwe Breitling imitaties voor 100 en 150E gekocht. Ik denk dat je blij mag zijn met 20 Euro als je zoiets op marktplaats of iets dergelijks aanbiedt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing