Hoe save je Super mario bros?

Super Mario Bros is een spelletje voor de Nintendo ds.
Maar ik snap niet hoe je hem op moet slaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
36.1K

Het beste antwoord

Hij slaat alleen op als je bij een speciaal level bent, zoals zo'n toren. Dus dat is bij de eerste keer spelen pas bij level 1-4 ongeveer.
Je kunt ook opslaan als je bij zo'n borddje met : een muntje en een 5 komt. Dan duw je op het pijltje van de richting waar het bordje staat en krijg je de vraag of je 5 munten (die moet je dan wel hebben gespaard in de levels (3per level) wil spenderen om de paddenstoel achter het bordje vrij te spelen. Daarna vraagt hij: Save? en dan druk je op ja.

Het is best irritant dat je alleen maar op die plaatsen kunt op slaan, maar het is ook motiverend om door te spelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel,het is me gelukt :)

Andere antwoorden (1)

Slaat ie niet automatisch op?