Niet te ver zoeken , Philips (en ook ander merken) hebben de gewoonte steeds maar andere schroeven en boutjes te gebruiken waar je een speciale schroevendraaier voor nodig hebt , zoek naar zwarte rubbertjes want daar achter zitten gewoonlijk de speciale vijsjes .
Maar kan je een foto doorzenden dan kan ik je ook beter helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit lukt niet, zonder hem volledig te slopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een hamer een een sterke arm. Denk ik.
gooi hem zo hard mogelijk op de grond werkt dat niet?
pak een schroeven draaier en draai de lamp open met je lepel.