Is de ipod met 4g dezelfde als de ipod 4e generatie? Of zijn er verschillende Ipods van de 4e generatie die 3g hebben of 4g?

Beetje onduidelijke vraag..... :$

Toegevoegd na 1 dag:
Heeft.de iPod 4g dan gewoon 3g of 4g? :$

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De iPod 4e generatie is hetzelfde als "4g" ( de g staat dus voor generatie.)

Toegevoegd na 1 dag:
Een IPod "heeft" geen 3G of 4g . Het betekent gewoon welke generatie het is , hoe niew hij dus is . Een i pod uit de 4e generatie is dus nieuwer dan een iPod uit de 3e generatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4g is hetzelfde als de 4e generatie.
G staat dus voor generatie.