Hoe kun je het IP-Adress achterhalen op Hyves?

Ik word uitgescholden op Hyves, ik wil weten wie het is, ik heb namelijk al een vermoede. Weet iemand (a.j.b niet te moeilijk) e uitleg? Ik weet wel hoe je CMD opent.. (DOS-PROMT).

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is niet te doen. Hyves maakt Gebruik van meerdere servers. Dus je moet eerst door die servers heen Bij het ip adres te komen van die persoon.. Daarbij komt als degene het gedaan heeft in een openbare gelegenheid er nog geen naam Te achterhalen is!

Nee, ivm de wet op de privacy gaat je dat niet lukken, je kunt de beheerder van Hyves vragen hier actie op te ondernemen óf, als je toch al een vermoeden hebt wie het is deze persoon hier rechtstreeks op aanspreken. Verder kan je ook op Hyves mensen blokkeren.

noi ninahogendoorn, bewaar de mailtjes, ga naar de politie en doe aangifte! pesten is momenteel een hot item. veel kinderen plegen zelfmoord vanwege pesten. dus schaam je niet, stap subiet naar de politie. DOEN!! suc6 en sterkte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100