Als je de serienummer wilt check van beats studio vragen ze om 10 cijfers maar op mijn beats staat er een klein aantal nummer betekent dat het nep is?

Op de doos staat wel een 10 cijferige nummer maar op mijn beats linkeroorschelp staat er serial number en dan een kleinere aantal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik zou eerst eens na gaan waar je hem hebt gekocht, want als je hem bij een goede grotere zaak haalt kun je er wel van uit gaan dat hij echt is. en of de doos wel goed dicht zat, als hij tweedehands was word dit wat moeilijk maar zou gewoon een mailtje sturen naar Beats.