hoe moet ik hotmail instellen bij android tabblad ?zie uitleg

alls ik me email en wachtwoord in voer en dan druk op volgende dan staat der is niet voltooid kan geen verbing maken met de sever en alls ik dan druk op handmatig dan zie ik staan wat voor type account is dit pop3 en imap en Exchangr ik zie die drie staan ik heb ze alle 3 geprobeerd nog steets een fout melding Mijn email is hotmail.com ik heb heb de laaste verzie van android help me

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Heb je wel Windows Live Mail of Hotmail geïnstalleerd?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greatestapphotmailneeded&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwiY29tLmdyZWF0ZXN0YXBwaG90bWFpbG5lZWRlZCJd

Antwoorden (1)

Je kunt gebruik maken van deze app