Kun je alle USB-sticks gebruiken in je autoradio?

Ik heb een lange tijd geleden eens een USB gehad die niet op een autoradio werkte.

Ik wil nu een grote usb stick kopen (16 gig oid), maar werken alle USB-sticks op een autoradio met usb poort?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Er zijn meerdere variabelen:
1. partitie-soort (bijv.:FAT, FAT32, NTFS, enz.)
2. groote geheugen (inderdaad)
(3. mappenstructuur en zichtbaarheid)

Wellicht dat als je de handleiding niet hebt liggen dat je deze in een PDF op internet kunt vinden.

Toelichting voor het laatste punt; zeker oudere modellen zullen niet heel intuïtief alle bestanden kunnen vinden en ze in een lijst kunnen gooien...
Als je een voor de hand liggende mappenstruktuur aanmaakt zorgt ervoor dat je, en het apparaat, alles goed kunt vinden.

Wat je ook kunt doen is uitproberen met usbsticks van vrienden, kennissen, e.d. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van merk.
Meestal de oudere radio's hebben een lagere lees capaciteit.
Meestal 4 of 8gb