Wat betekent : 'geen cd-tuner' bij een autoradio?

Bij een advertentie van een autoradio staat bij de specificaties: Let op! Geen cd-tuner.
Wat bedoelen ze daarmee? Op het plaatje lijkt het wel alsof je er een cd in kan stoppen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Deze heeft geen cd speler. Wel een tuner (radio).
Deze inderdaad speciaal gemaakt voor Iphone en mp3 spelers.
Wil je toch een cd speler dan kom je op de MVH-1410 uit deze heeft en een cd speler

Toegevoegd na 2 minuten:
MVH-1410 is DEH-1410 er is ook de DEH-1400
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Een lastige
geen cd tuner kan inhouden dat er geen info bij de nummers zit
en eigenlijk het een simpele play next/previous nummer is
zonder verder uitgebreide mogelijkheden
als playlist etc

maar heb je link naar advertentie ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat heb ik! http://www.bol.com/nl/p/pioneer-mvh-1400ub-autoradio/9000000012158714/#product_description Het staat dan vervolgens onder kenmerken.
Het is een cadeau voor mn vader, ik wil dat hij met zijn usbstickje al zn liedjes kan luisteren. Maar wil ook wel dat hij er een gewoon een cd in kan stoppen. Omdat er zo expliciet bij staat van "Let op" vroeg ik me af wat dat dan toch inhoudt. Alvast bedankt!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het denk ik al! Waarschijnlijk toch zonder cd speler. Wanneer ik dit serienummer op een andere website bekijk zie je duidelijk dat je er geen cd in kan stoppen. http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/auto-accessoires/auto-accessoires/pioneer-mvh-1400ub-autoradio/C24_4D0_4D0_738124/
capthavoc
11 jaar geleden
idd je zou zeker denken dat hij geen cd afspeelt als staat er bij formaten wel cd cdrw etc ?
maar misschien dat ze wel het formaat afspelen op sd of usb ipod
en niet fysieke cd ?

je kan op de site wel een vraag stellen
maar vraag me ook af of je daar voor vaderdag :p antwoord op krijgt
misschien beter rechtstreeks vragen ana bol com bedenk wel dat ze vaak dezelfde soort frontjes hebben
die er op elkaar lijken en dat die sleuf eigenlijk gezichtsbedrog is Dus de kans bestaat dat het idd geen cd loopwerk heeft
ik geloof txtueel gezien dat de kans daarop vrij groot is
formaten zegt wel cd cdrw ? maar dat kan fout zijn
of alleen via aux met externe cdspeler mogelijk ?? ik zou zeker even contact opnemen met bol.com
Komt tegenwoordig steeds meer voor. Er kan inderdaad geen cd afgespeeld worden in deze radio. Waarschijnlijk heeft hij wel een mogelijkheid om een usb stick in te pluggen en een aansluiting voor een mini-jack. Zo kan je toch externe muziekbronnen aansluiten.
jc54