hier een filmpje voor het vinden van de mep code
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit wil zeggen dat je BB een SIMlock heeft, meestal is dit wanneer het toestel aan een goedkope prijs samen met een abonnement wordt aangeboden door de provider, zo verhinderen ze dat je later gewoon een goedkoper abonnement bij een andere provider afneemt en hun toestel (wat ze meestal gewoon gratis, of voor 1 euro bij het abonnement geven) meeneemt naar die provider.

zie deze site om aan MEP codes te komen
http://www.blackberry-unlocken.nl/

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien uw BlackBerry om een MEP code vraagt is uw toestel niet simlock vrij. De MEP code kunt u opvragen bij uw oude provider. U kunt ook naar een belwinkel bij u in de buurt gaan om deze simlock vrij te laten maken.