Hallo, ik heb een Samsung S2 Portable 3.0 External Hard Drive 640 GB gekocht, alleen heb software verwijderd, iemand suggesties hoe ik die krijg?

Ik heb zoals hierboven beschreven een harde schijf gekocht.
Op de harde schijf staat software die hem activeert in de vorm van een programma.
Laatst vroeg de computer mij hem te configureren, maar hierbij werd de hele harde schijf leeggemaakt, maar ook werd het activerings programma verwijderd!
Ik heb overal gezocht, ook op de site van Samsung, maar kan nergens een oplossing vinden en ook niet het programma er weer op zetten, want ik kan het nergens vinden :(.
Iemand suggesties of handige linkjes naar downloads voor dit probleem?
Ik kan nu niks ermee doen, dus z.s.m zou fijn zijn, want ik moet hem heel snel weer gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
escape
11 jaar geleden
Die software die op de schijf staat heb je helemaal niet nodig. Als je er nu niets mee kunt doen, dan moet je hem even formatteren en een partitie aanmaken. Als je niet weet hoe dat moet dan moet je het even zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zou ik graag wat uitleg over willen, heeft u misschien MSN zodat we wat makkelijker kunnen communiceren?

Antwoorden (1)

Die software is inderdaad niet makkelijk te vinden. Het blijkt een harde schijf van het -uitstekende- merk Seagate te zijn (zie bron), en die kunnen je ook aan de bijbehorende software helpen. Als je op hun website de gegevens van jouw harde schijf invult, zou je het zo moeten kunnen downloaden: https://apps1.seagate.com/downloads/request.html
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De link van de apps werkt niet bij mij.
Pieter2011
11 jaar geleden
Bij mij wel... Misschien tijdelijk uit de lucht geweest?