o.a. Facebook en Whatsapp:

http://gallery.mobile9.com/c/samsung-s5260+star+ii-softwares_3399/1/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt voor dit antwoord! Ik had deze vraag als gast gestelt dus kan dan helaas geen beste antwoord kiezen maar dit was zeker het beste antwoord! en erg bedankt voor de link! X
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ik whatsapp ook op WiFi gebruiken? ik wil namelijk graag whatsapp op mijn mobiel..
niet veel alleen twitter hyves facebook en whats app
ik zal je aanraden deze mobiel niet te kopen want als je iets wilt verwijderen(grote bestanden) glitcht hij helemaal
dus als je geen groot telefoon budget hebt koop dan een galaxy y of mini 2 dat zijn erg fijne en snelle telefoons met teminste een grotere app marcket
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ebuddy.com in je webbrowser.

Of:

Download de Ebuddy app.

Kijk maar even op getjar.com