Ik heb net een tv online op www.mediamarkt.nl besteld, wanneer kan ik hem thuis verwachten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Pakketpost (PostNL)
De meeste producten op MediaMarkt.nl worden verstuurd via PostNL Pakketten. Wanneer wij het pakket hebben overhandigd aan PostNL, ontvangt u van ons een e-mail met een Track&Trace link waarmee u het bestelde pakket kan volgen.

Wanneer het pakket bij u wordt afgeleverd, zal voor de ontvangst getekend moeten worden. Indien u niet thuis bent zal een tweede afleverpoging worden verzorgt op de eerst volgende dag (behalve zondag). Als ook de tweede aanbiedpoging is mislukt, zal het pakket worden afgeleverd bij een servicepunt van PostNL bij u in de buurt. U kan het pakket dan gedurende een periode van 3 weken afhalen bij het PostNL servicepunt.
Zodra het pakket dus is aangeboden bij PostNL krijg je een track&tracelink waar je kunt zien waar het pakket is en wanneer je het zal ontvangen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Zie onderaan bij service/bezorging op http://www.mediamarkt.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

◦als het product op voorraad is, zal het binnen 48 uur worden bezorgt door PostNL;

◦wanneer het een groter en/of zwaarder product is dan zal onze bezorgdienst de volgende werkdag bij u leveren, mits het artikel voorradig is.