Is deze pen te koop? Zie link.

http://dornob.com/creative-scan-and-draw-color-changing-pen-design/?ref=search

Ik zelf kan namelijk nergens een winkel vinden waar ik 'm zou kunnen kopen... :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die pen is gaaf.

Antwoorden (3)

Nee, hij is niet te koop. Het is (nog) een concept.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaaf ding! Maar in de tekst staat dat hij nog in pre-productie is, en waarschijnlijk heel erg duur wordt. Dus nee, helaas nog niet te koop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi gast108798,

er staat iets over 'gedachtengang' ofwel, men fantaseert over een dergelijke pen.
de kleine inktpatronen maken het een erg duur speeltje.
batterijen, en sensor en dan de elektronica het zal wat kosten!
nee, ik denk dat het bij fantasie zal blijven.
technisch zal het mogelijk zijn, maar of er een bedrijf is, dat er winst in ziet, waag ik te betwijfelen.

vroeger had je 4-kleuren balpennen, die bestaan nog steeds.
rood-groen-blauw-geel met goedkope wisselvullingen.
ik zou daar maar eens mee beginnen.
klik en verbaas hoe goedkoop ze zijn.

veel tekenplezier, groeten, Dré