heeft deze tablet 3G der op zitten en een aansluiting voor een toetsenbord ? zie uitleg

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/ipad-tablets-e-readers/ipad-tablets-e-readers/asus-eee-pad-transformer-tf101g-+-3g-tablet-pc/C31_6F0_6F0_745964/?cm_mmc_o=sbwlLwAybTCjC2BF5AfwywEfwkwgBFCjCaz_kwfV2CjCISD9xS het staat der niet echt duidelijk op

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, daar kun je rustig vanuit gaan. Klik op de reviews en je leest o.a. het volgende:

"toetsen bord (24-04-2012) , tayfunnufyat , HOORN NH

hoe duur kost de toetsenbord van de asus ee pad? of krijg je die er bij?
Beantwoord deze vraag Vraag volgen

Antwoord (09-05-2012) , Moderator2
Het toetsenbord wordt niet meegeleverd. Helaas heeft wehkamp.nl deze op dit moment niet in het assortiment."

Het toetsenbord zit er dus niet bij, en je kunt het bij Wehkmamp nu ook niet kopen, maar een aansluiting is er wel!