Nee, op heel veel zelfs niet. Sowieso op de iPad niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel met een app flash te krijgen op ipad! Puffin bijvoorbeeld
Nee, de iPad's van Apple zijn er beroemt omdat ze dat niet hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bovendien is Adobe de maker van Flash gestopt met het ontwikkelen van mobiele flash player/plugin.

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor android tablets kun dus wel een 'oude' versie blijven gebruiken. Het ziet er echter naar uit dat flash op tablets nu al een beetje aan het uitsterven is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe moet je dan filmpjes kijken op je tablet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn steeds meer alternatieve, maar ik kan er ook niet meer van maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ken
Je puffin? Kun je flash draaien op
Ipad
Neen, maar als die op Android draait kan je deze wel gratis downloaden:

http://adobe-flash-player.nl.softonic.com/android
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het wel downloaden, maar als er geen Flashondersteuning op de tablet zit (wat bij veel tablets het geval is), heb je er niks aan. Dan doet het programaatje het niet.