mijn Ipod touch doet raar weet iemand hier iets van?

ik kan hem wel ontgrendelen maar dan niet mijn code intikken ook werkt het niet als ik hem aansluit aan Itunes maar ik wil hem niet hoeven resetten das hartsikke zonde weet iemand hier iets op?

ik laat nu de batterij leeggaan en kijken of het dan werkt is dat slim of juist niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Reset hem Dmv de knop voor sluimer stand en de startknop tegelijkertijd zo'n 5-10 seconden in te drukken. Op deze manier houd je wel al je gegevens.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Back up maken van je bestanden.
En dan gewoon resetten.
En als die blijf raar doen.
opsturen.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar ik kan dus niet bij mijn bestanden hoe maak ik dan een backup?