Heeft Medion een goede service ?

Hallo,
Ik ben van plan om een Medion Erazer X6816 te kopen, alleen heb ik geen ervaring met Medion of de Aldi ( De laptop word verkocht door de aldi. )
Er zit 3 jaar garantie op, maar stel de laptop gaat kapot, waar moet ik hem dan brengen.
Dus is de Service wel goed van Medion zelf..

Dank u!
Patrick

PS, dit is de laptop ;
http://aldi.medion.com/md97888/nl/?refPage=medionbanner

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

binnen 30 dagen kun je zonder opgave van reden terug naar de aldi met het product, je kunt dan ook gewoon je geld terug krijgen. na de 30 dagen moet je contact opnemen met de leverancier (in dit geval Medion). de service van medion is volgens mij prima. ik heb niet veel klachten gehoord, maar misschien zijn er andere mensen met andere ervaringen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u !
Super merk klinkt raar als je denkt aan aldi maar echt niks mis mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat de consumentenbond jaren terug een keer heeft gezegd dat Medion, de beste computerservice van NL heeft.

Of dit nog zo is weet ik niet. Ik weet dat mijn pa een keer problemen had met zijn PC, dode hdd. Hij kreeg een nieuwe, werd ingebouwd, koste niets.

Mijn vriend werkt bij Aldi, en hoort ook van alle klanten alleen positief over Medion. (nee ik maak geen reclame voor hem...ik heb zelf namelijk de pest aan de Aldi, met de lange wachtrijen en smalle gangpaden en de zooi in de winkel)

Binnen een maand kun je de PC nog naar de Aldi waar je hem gekocht hebt brengen, zij zorgen dan voor vervanging of voor reparatie.

Daarna moet je contact op nemen met Medion zelf.
Hieronder een link naar de garantie procedure van Medion.

Dan even over de computers/laptops van Medion zelf. Uitstekende apparatuur voor een gunstige prijs :-)
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
omdat ik wilde vertellen wat ik weet van medion.
Toen onze laptop stuk was, naar de Aldi gegaan, daar slechte service, wij moesten de laptop zelf opsturen naar Medion, dat dus uiteindelijk gedaan, Tot onze verbazing kregen we de laptop zeer snel gerepareerd terug, en ook waren er nieuwe toetsen geplaatst, op plekken waar deze los zaten, terwijl wij daar niet om gevraagd hadden, dus niets dan lof over Medion.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ooit een home cinema van Medion gehad. Het was een super dvd speler. Had alleen keer een probleem met het geluid. Heb toen nieuwe eindtrappen er in gekregen. En kreeg er een nieuwe speaker bij. Dus is het geen slechte service.