Hoe kan ik bestanden die op mijn micro sd card staan bekijken? (zie omschrijving)

ik heb al zo'n ding waarmee je de card met je pc kan verbinden. Eerst leek hij het wel te doen, maar nu staat er steeds dat het apparaat niet de goede verbinding en soms komt er niks te staan. Er staan al wel bestanden op, en op mijn mobiel doet de card het wel... Wie kan mij helpen??? Misschien moet ik een apparaatstuurprogramma installeren?

Toegevoegd na 2 minuten:
er staat: het USB-apparaat wordt niet herkend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Nee, dergelijke kaarten behoeven geen stuurprogramma's.

Maar zou er nu niet te veel mee pielen.
Probeer je microsd eens uit op je telefoon.
Werkt hij daar wel op, dan is je adapter ( waar het kaartje ingestoken wordt, zodat deze in je computer past ) waarschijnlijk naar de fruts.

Kwestie van vervangen en niet te veel mee knoeien anders kan het je kaartje kosten.