Hoe kan ik weer op mijn ipod touch als ik mijn inlogcode ben vergeten?

Zet je schrap voor een heel lang verhaal:
Mijn broertje wist mijn wachtwoord van mijn ipod touch, dus ik ging hem veranderen. Ik was toen heel moe en ik veranderde hem gewoon even snel en toen ging ik slapen. De volgende ochtend was ik hem vergeten en ik weet alleen nog dat het een engels wachtwoord was met 3 woorden. (en het was btw niet; i love you) en toen heb ik heel veel dingen geprobeerd, maar tevergeefs. Toen heb ik op youtube en internet nog dingen gezocht hoe ik hem kon unlocken, maar hervatten via itunes, of aansluiten en een mapnaam van locked in unlocked veranderen (het laatste lukte zoiezo niet want ik had niet eens een map die zo heette) lukte niet. Het hervatten lukte ook niet want er kwam te staan dat er een fout was opgetreden. Waarschijnlijk omdat ik mijn ipod touch heb gejailbraikt. kan ik hem niet meer herstellen. Weet iemand een andere manier om hem te unlocken zodat ik weer op mijn ipod touch kan? Ik ben echt verslaafd aan mijn ipod touch en kan niet zonder hem! ps: ik heb de ipod niet gejat ofzo, omdat iedereen gelijk denkt dat als je een wachtwoord ben vergeten, je hem hebt gejat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik hoop dat je bon en garantiebewijzen nog hebt. Dan kan je naar de winkel terug. Heb je hem op internet gekocht, kan je sowieso naar een winkel. als je bon en garantiebewijzen hebt kunnen ze zien dat hij niet gejat is. succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik het deed sloot ik hem aan op iTunes, moest ik mijn Apple account wachtwoord intikken en kon ik mijn code veranderen.

Toegevoegd na 59 seconden:
En als je hem gejailbreakt hebt is het gewoon mogelijk te herstellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik zou je dan niet kunnen helpen.
Je zou je iPod kunnen synchroniseren en dan op nieuw instellen, maar dan ben je wel al je bestanden kwijt.