Welk soort Ebook-reader moet ik gebruiken voor mijn MP5 speler?

Ik heb een MP5 speler model no:MPB5277 4GB,maar het lukt me niet om dáár een (gratis) Ebook op te zetten!Heb ik een miskoop gedaan dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Of je een miskoop hebt gedaan is moeilijk te zeggen. Wellicht doet de speler het prima met muziek en filmpjes, maar als je met de mp5-speler ebooks wilt lezen, dan ligt het er een beetje aan.
Kijk eens in de gebruiksaanwijzing van de speler (hopelijk meegeleverd). Ondersteunt deze .epub bestanden en/of .txt bestanden? De meeste ebooks worden namelijk geleverd in deze formaten. Als je speler deze formaten niet ondersteunt, dan is hij waarschijnlijk helaas niet geschikt voor het lezen van ebooks.