Nee ik denk dat die conclusie niet getrokken kan worden ik denk dat eerder 75 % gratis is, tog kosten een heleboel apps geld. Maar daar kan je je i - phone/pad/pot voor jealbreaken alle apps kunnen dan via het internet gratis worden gedownload.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou best kunnen dat het 75% is, als jij B.V.B. een app maakt en daar uren mee bezig bent zou je hem ook tegen kleine betaling aanbieden, maar de meeste app die betaalt zijn komen niet door. over het algemeen zijn alle bekende apps gratis. alleen bekende apps van bedrijven zoals: minecraft, gta en tomtom vragen geld. Daarvoor bestaat er altijd nog the piratebay.