Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe je de code van een modem in kan voeren op een telefoon om verbinding te krijgen met internet?

ik heb een kpn experia box. ik heb vaak geprobeerd om de code op mijn modem in te voeren in mij telefoon, maar dat lukt niet mischien doe ik iets fout. kan iemand mij uitlegen hoe je dat moet doen alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als u met "code" het ip-adres 192.168.2.1 wilt zeggen kan u dit niet als een telefoonnummer op uw telefoon instellen.
Uw telefoon kan niet bellen naar een ip-adres.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bedoel je het wachtwoord voor het wifi netwerk. Heb je gelet op hoofdletters en kleine letters.. Router opnieuw starten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het wachtwoord staat het woordje key achter je modem. Het is hoofdletter gevoelig dus typ het zoals het er staat. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee bij mij op de modem staat er geen key maar, wep wpa en onder staat de code dat tip ik in maar ik krijg geen verbinding met internet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding