hoe installeer ik mijn home account op mijn htc?

Ik heb een htc wildfire s en ik wil graag mijn email account van home ( ziggo) installeren.hoe doe je dit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga in je menu naar de app 'mail' daar kan je kiezen wat voor soort account je wilt toevoegen. Daar kies je POP3 en voer je alle gegevens in van je Ziggo account. Houdt er wel rekening mee dat dit via je router in je huis werkt en dus niet buiten de deur.

Om die reden gebruik ik zelf nooit de email van mijn provider maar gebruik ik Gmail, dan kan je altijd en overal je mail binnen halen, lezen en versturen.

De standaard instellingen van de Ziggo mailserver zijn:

- e-mailadres: vul hier het volledige e-mailadres in
- servertype voor inkomende e-mail: pop.ziggo.nl
- servertype voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl