Download en open iTunes en open de site www.youtube-mp3.org en kopieer de link van een YouTube liedje naar die site dan is het mogelijk om die in uw bestanden te zetten dan kan u dit liedje overplaatsen naar iTunes en dan staat het in uw bibliotheek op iTunes en kan u het liedje via iTunes naar uw iPad slepen (op uw pc) en dan staat het erop.

(sorry voor het geen gebruikmaken van leestekens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat een app free music download. Die moet je downloaden. Dan moet je naar iTunes op je pc gaan. Als je de app voor de eerste keer opent, dan staat er daar wat Je moet doen. Om eerlijk te zijn heb ik het nog niet geprobeerd, maar mijn broer wel. Ik zal het er achteraf bijzetten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er bestaan er meerdere. Je kan kiezen welke je neemt. Maar er is een die ik je niet aanraad. Ik weet niet hoe hij noemt, maar het is een knaloranje icoontje met onderaan een wit pijltje op die naar beneden wijst. Er staat ook free music op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Soulseek kan je soms complete CD's downloaden in mp3. Sorteer eerst op bitrate. 320 Is de archiverings bitrate, deze MP3's hebben de beste geluidskwaliteit. Kijk dan of een bepaalde gebruiker de volledige CD heeft, ook door te sorteren, maar dan op gebruiker.
Je kunt ook sorteren op wachtrijen. Van een wachtrij van 0 gebruikers start het downloaden onmiddellijk. Combineer deze sorteertips en vind je albums met de beste kwaliteit.