Hoe iOS apps niet automatisch overzetten?

Ik heb de nieuwe iPad, dit is mijn eerste tablet. Hiervoor (eigenlijk nog steeds) heb ik ook een iPod touch. Nu gaat Apple(?)/iTunes(?) mijn apps van mijn iPod Touch overzetten naar mijn iPad. Allemaal leuk en aardig maar dat wil ik niet. Op allebei de apparaten heb ik het zelfde Apple ID.

12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Gefeliciteerd met je iPad! Ben jaloers! , tik dit nog op een oude iPad2

Maar goed, nu het antwoord.
Als je in iTunes hebt ingesteld automatisch synchroniseren wanneer je je iOS device aansluit moet je, wanneer je je iPad aan je pc/Mac koppelt meteen op synchroniseren anuleren klikken. Als het goed is stopt die nu met synchroniseren

Vervolgens kun je in iTunes aangeven dat je je aangeschafte apps op je iPod niet wil automatisch wil overzetten.

Als je dit gedaan hebt kan het nog wel handmatig maar zal de volgende keer als je je iPad aansluit iTunes niet vanzelf alle apps gaan overzetten!

Hoop dat het lukt!